کابینت هایگلاس چیست؟

کابینت هایگلاس چیست؟

کابینت ها از جمله تجهیزاتی هستند که وجود آنها در هر آشپزخانه ای الزامی میباشد. این تجهیزات ضروری علاوه بر کارایی, نمایی شیک و جذاب به فضای آشپزخانه میدهند. کابینت ها در طیف وسیعی از طرح و رنگ تولید میشوند که در میان تمام طرح های متنوع, کابینت های ام دی اف توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است. کابینت ام دی اف از ضایعات دور ریختنی چوب ساخته میشود. از بین کابینت های MDF, کابینت هایگلاس از محبوبیت بالایی برخوردار است. کابینت هایگلاس نوعی کابینت با ظاهری متفاوت از کابینت های ام دی اف است. سطح براق این نوع کابینت چشم هر بیننده ای را خیره میکند و نمایی مدرن به آشپزخانه میدهند.

هایگلاس نوعی MDF با روکش پلکسی گلاس است. پلکسی گلاس نوعی پلاستیک با ظاهر شفاف و شیشه مانند است. وزن این متریال نسبت به شیشه سبک تر اما استحکام و مقاومت آن از شیشه بیشتر است. کابینت هایی که از هایگلاس ساخته میشوند ظاهری براق و شیک دارند و جلوه ی آشپزخانه را بسیار زیبا میکنند.

مهمترین موضوع در طراحی دکوراسیون داخلی, روشنایی فضا میباشد. کابینت هایگلاس سطح شیشه مانند و براق دارد و به عنوان منبعی از نور در آشپزخانه به شمار میرود. سطح این کابینت نور را منعکس میکند و فضای آشپزخانه را روشن تر جلوه می نماید. در طول روز نیز میتوان از خاصیت صیقلی و بازتابی کابینت هایگلاس برای روشن نمودن فضای آشپزخانه با نور طبیعی استفاده نمود.

کابینت هایگلاس ظاهری ساده دارد و همین سادگی نمادی از دکوراسیون مدرن است. این کابینت ها ساده اما در رنگ های متنوع تولید میشوند و به راحتی میتوان آنها را با دکوراسیون دلخواه هماهنگ نمود. سطح صاف و براق این کابینت ها تمیز نمودن آنها را آسان نموده و به راحتی با یک دستمال مرطوب میتوان سطح آنها را تمیز نمود. وزن کابینت هایگلاس نسبت به سایر کابینت ها سبک تر است و حمل و نقل آنها راحت تر صورت میگرد.